Tuesday, June 30, 2009

KL--PERLIS--UUM--KL






















Dalam berkira nak pergi tak nak pergi, akhirnya decision pergi jugak ke UUM untuk anta my BIL yang bongsu. bertolak dr KL ari sabtu jam 9.30 pagi, nasib baik PLUS tak ramai sangat orang...berenti kat RnR bli buah untuk kudapan dalam kereta. pukul 4 sampai perlis (rumah pakngah asben). lewat sikit sampai, almaklum anak kecik benti banyak kali ler, nak e'ek ler, nk tencing ler..sampai umah pakngah, dieorg dh bersedai tunggu, ajak g Gua Kelam.huuhu lam ati penat tak ilang lagik, tapi takpelah tak penah sampai lagi sana, apsa salahnyer..araound 4.45 bertolak ke Gua Kelam. ingat dekat, jauh jugak. dlm kol 6 sampai kat Gua Kelam, nasib baik guard tu kasik masuk lagik..
so jenjalan ler dlm Gua tuh..Happy viewing......

























ahad, dlm kol 9 masuk UUM (tempat lama asben n me). masuk kolej telekom, kolej masa matrik aku. x byk berubah pun. lepas register g jenjalan d mall. ok ler d mall ada perubahan. food court die dh xtend. ada dkg baru yg tgh dibina.ok ler kire puas ati ler dpt kembali melihat tempat lama.pukul 3 bersedia untuk keluar UUM. my asben ckp, 4 taun lagik br jejak balik kt sini (insyaAllah konvo). keluar UUM, lalu changlun, x de perubahan. berenti kejap kt cendul pulut.pekena cendol pulut ngan moi ayam dulu. pastu balik kl.sampai kl pukul 11.huhuh penatnyer this weekend

0 comments: