Monday, February 22, 2010

Sukan Tahunan Bermula - Bowling tournament

Rentetan dr n3 ni, baru nak sambung citer seterusnyer..sukan tahunan PMCare telah bermula untuk 2010. tahun lepas ikut department berbeza tahun ni, staff dapat rumah masing2..ala macam sukan sekolah2 dolu2 ler..rumah merah, rumah biru, rumah putih, rumah hitam n RUMAH OREN (sebab apa highlight??of course tu umah saya....). game start dengan bowling, so pada 20/2/10 baru ni telah tamat permainan untuk bowling ( awat macam ayat skema nih!!!). ingat saya tak diselect untuk bermain sebab training pun tak pegi hehhe, ari dieorg training saya on d way pergi perlis (cuti2 1malaysia....). tapi tup2 keluar nama kene main gak huhuh dah ler last main game taun lepas ler...ala lantak ler masuk longkang ker, strike ker spike ker apa2 ler janji bola tak kebelakang...(bola tak kebelakang ???erm..ops tapi pada petang iteww, akhirnyer ada gak bola kebelakang hahhaha..syyyttt.......). lepas abes game saya terus balik sebab janji ngan en. suami nak keluar makan..so terus balik tanpa tau ler menang atau tidak..dalam ati aim, "ala aku main teruk mesti tak menang..huhu sian group aku" ari senin.... "lina, nape balik awal ari tu? tak sempat amek medal!!"KENAPA???hahah ghupernyer group female oren pompaun dapat no 2. hehheh...tak sesia ghupernyer saya turun padang...okler tak nak merapu panjang2.. korang layan ler gambo2 nih..

Our CEO merasmikan sukan tahunan telah bermula..

Orange Team

Black Team

White Team
Blue Team
Read Team and the winner
Upacara pembahagian hadiah
last but not least..heheh bersama si puteri (bawak yg ni jer sorang lagik tinggal kt umah)

ok, abes citer pasal sukan bowling, till to april citer futsal plak..

0 comments: