Friday, April 23, 2010

Dah berubah??

before

after...

amboi..amboi...banyak masa terluang nampak??

heheh..sesambil menunggu drama online loading.....sambil2 ler buang peluh sket2
erk???berpeluh ker?penat??lari pecut 100 meter ker cik lina?takpun wat situp ker cik lina?
yup!!!peluh kay....bukan peluh penat @ letih tapi peluh panas..hahhahh..erm...peluh ni kalori terBAKAR tak?leh kurus tak??*beserta dengan senyum simpul yang paling manis*

apa melalut ni ke laut ni cik lina??heheh sebenarnya nak korang amek perhatian cube tengok template lama tuh?kan ada macam tali pengukur..konon2 template tu sebagai inspirasi untuk menguruskan badan...*wink...wink*

tapi dah kelaut pun konon nak kurus tuh...boleh gitu??laut mana tuh nak terima??ngeh..ngeh...ngeh...

amacam tempalte baru cantik tak?cantikkan...orang tak puji, sendirik kene puji ler... (kalau gegel tu leh tukar dengan gambo tuan tanah lagik besh ni..akan difikirkan..)..k ler...nak tengok muvie kang kalo ghajin update lagik..bye...gud nite...sweet dream...

2 comments:

honeylanz said...

template baru ni ku lihat hijau ;)

~@RniE~ said...

wahhh.. greeennnyyyy~