Tuesday, March 23, 2010

cantikkan padang golf?

pic googled

Cantik kan? Kalau dapat harus mak golek-golek, guling-guling 100x sambil menyanyikan lagu ‘kuch-kuch ho ta hei’, bersama abang shah rukh.khan..eh..eh silap abang jesni khan..Rambut panjang mengurai pasti ditiup sang angin yang sepoi-sepoi bahasa. Erk..dah melalut panjang ni apa point sebenar nak tulih nih???


sila abaikan model pampers di sebelah.

nampak tak macam bongkah simen yang tepi pagar tuh? saya ingat nak suh asben ketuk ..die cakpa tak boleh sebab tu yang menampung pagar tuh..yer ker? pastu die cakap takper nanti rumupt2 akan panjang akan tutup simen tu ..sekali lagik yer ker?

sekali lagik abaikan model pampers.

harap2 tumbuh dengan menghijau yer sang rumput...mahai tau beli..huhu..konon2 kat tengah2 tu nanti nak letak baju yang orang pijak2 tuh..angan2 dulu..



Ha dah nampak? Kalau ikut format penulisan buat karangan dah betui tuh..ada pendahuluan (seperti di atas). So isi kandungan ada kesinambungan dengan pendahuluan karangan. Dengan kata lain ini ler xtiviti baru yang nak bermula di rumah baru..tgh test tanam rumput sket2 dulu tengok macam mana ada skill tak??plus takde budget lebih nak beli rumput banyak2…hahhhha…..tu yang senonyer..

Yang saya beli ni dikatakan oleh penjaga nursery tuh, (bukan tempat jaga budak yer..) ini jenis jepun so mahal. Die letak harga Rm8, setelah dipujuk dengan lemah lembut sopan santun gitu dapat ler murah sket ..huhuh RM7.50… ada sesapa yang boleh kasik tau tempat yang leh dapat lagik murah??


Penutup karangan, kepada en. suami diharap beli lagik rumupt2 karpet tu, untuk menyiapakn taman mini ibu...hehheh

4 comments:

rasp said...

bestnya rumah baru, rumput baru...
tak sabar nak tunggu final report nanti *ihiks*

zarin said...

huhuhu..rajinnye...hmmm jgn jadi mcm abg bahrain dah ler ye..memula masuk rumah je rajin...la ni...hmmm kena tanya dia rajin ke tak hihi

lina said...

rasp: final report??haha lama lagik kene tunggu..ikut budget..

kak na: hahah..takmo ler macam tuh..hehhe tapi tu ler sekarang ni kemain verangan dengan air terjunnyer..tapi virus M macam sket2 dah nampak..hahah

Khamsiah Mohd Zaini said...

rumput carpet tu klu rajin jaga mmg cantik but be very carefull takut2 ada pulak yang menumpang disebalik kesuburan rumput carpet itu...ok..remember must rajin....:D